Läpipeluuohje 2

Leon S. Kennedyn 2. skenaario

Juokse kadun toisessa päässä olevalle ovelle zombeja väistellen. Mene ovesta, juokse oikealla olevaan vartiokoppiin ja ota avain. Juokse pihan toisella puolella olevalle ovelle ja mene siitä sisään. Mene huoneen toisella puolella olevasta ovesta ulos ja mene katua pitkin rappusten luokse. Mene rappuset ylös ja katso kun kopperi tippuu. Mene ovesta, juokse käytävää pitkin korppeja väistellen ja ota maassa makaavalta ruumiilta ammuksia. Mene poliisiaseman palotikkaiden luokse ja laske ne alas. Ohita kirjaston ovet ja mene ylätasanteen päähän ottamaan Unicorn Medal. Mene palotikkaita alas ja laita mitali suihkulähteen reunaan ihan niinkuin ykkösskenaariossa. Ota avain ja ota vastaanottotiskillä olevat tavarat mukaasi. Mene sitten korppikäytävän ja portaiden kautta siihen huoneeseen missä kassakaappi on. Avaa kassakaappi koodilla 2236 ja ota tavarat. Ota myös isossa huoneessa oleva punainen hanaratti. Palaa tulessa olevan kopperin luokse ja käytä hanarattia tulen sammuttamiseen. Ota ammukset kopterista ja yritä palata korppikäytävään... IIK!! Herra X tulloo, varo vaan!! Mene korppikäytävään ja tulita järkky äijä kumoon! Kun saat jäbän tajuttomaksi ota siltä ammuksia ja kipitä karkuun ennenkuin se herää.

Mene seinään jysähtäneen kopterin luokse ja mene sen nokan edessä olevasta ovesta. Lickeri tippuu... Ota huoneesta avainkortti ja palaa poliisiaseman aulaan. Mene vastaanottotiskin luona olevan tietokoneen luokse ja avaa ovien lukitus avainkortilla. Mene pariovista (varo, täällä on nyt zombeja) ja mene verilammikon luona olevasta ovesta. Työnnä metalliraput taas huoneen perälle ja ota First Aid Spray kaapin päältä. Jatka eteenpäin ja mene pariovista. Sytytä taas tuli takkaan ja ota punainen jalokivi. Jatka käytävää eteenpäin, mene ovesta ja portaat ylös. Laita patsaat paikoilleen ja ota toinen punainen jalokivi. Mene ovesta, näet Sherryn. Ota Sherryn pudottama avain. Tapaat Clairen. Mene nyt kirjastoon, kiipeä portaat ylös ja putoa taas lattian läpi. Paina punaista nappia ja siirrä kirjahyllyt oikeille paikoilleen eli siirrä kahta vasemmanpuoleista hyllyä kerran oikealle. Ota kuvan takaa paljastunut shakkinappula.

Mene taas sinne missä kopteri on jysähtänyt käytävään. Laita punaiset jalokivet patsaan molemmille puolille ja ota shakkinappula. Juokse takaisin poliisiaseman aulaan ja mene taas pariovista. Jatka matkaa kunnes olet yläkertaan vievien rappusten luona. Mene metalliovesta pieneen huoneeseen ja ota tavarat. Jatka seuraavaan huoneeseen ja ota avain pikkutoimistosta. Mene sitten S.T.A.R.S.-huoneeseen ja ota tavarat. Mene takaisin poliisiaseman aulaan ja yksöisovesta sinne missä on kalterilla varustettu ovi. Ota shakkinappula tästä huoneesta.

Mene "koirakäytävään". Tosin tällä kertaa käytävässä on zombeja. Mene oikealle ja pariovesta jonka yllä on keltainen kyltti. Laita voimansyöttölaitteen vivut up, down, up, down, up. Palaa käytävään ja mene oikealle ja ovesta. Olet parkkihallissa ja tapaa Adan. Auta Adaa siirtämään poliisimaija pois oven edestä. Mene ovesta ja käytävän päässä olevasta verkko-ovesta. Juteltuasi Benin kanssa ota sorkkarauta hyllystä ja palaa käytävään. Mene teräsovesta. Mene huoneen lattialla olevan kannen luokse ja avaa se sorkkaraudalla. Mene tunneliin ja juokse viemärin halki, nouse rappuset ylös ja mene vasemmalla olevasta ovesta. Olet tallennushuoneessa. Ota mukaasi kaikki shakkinappulat.

Palaa käytävään ja mene siellä olevasta toisesta ovesta. Vie shakkinappulat paikoilleen oven vieressä olevaan paneeliin ja palaa käytävään. Tapaat taas Adan. Kun olet Ada ja olet ottanut Sherryn kaulakorun, mene ovesta. Juokse zombeja väistellen hissille, ota ammukset ja palaa hissillä ylös. Mene ovesta ja tee niinkuin ykkösskenaariossa: Mene altaaseen sen takaa, laita laatikot riviin ja täytä allas vedellä. Hae avain hyllystä ja palaa Leonin luokse. Leonina mene takaisin viemäriin ja koirakäytävään. Hae ruumiinavaushuoneesta avainkortti (varo kahta lickeriä) ja mene avainkortilla avattavasta ovesta. Ota ammukset ja sidepack. Mene rappusia ylös takaisin poliisiaseman ykköskerrokseen ja mene rappusten lähellä olevaan huoneeseen hakemaan tavarat.

Mene käytävään jysähtäneen helikopterin luo ja poliisipäällikön huoneeseen. Mene huoneessa olevasta toisesta ovesta, käytävää pitkin ja ovesta. Mene huoneeseen joka ykkösskenaariossa oli pimeänä. Ota crank kirstusta ja ammuksia. Palaa poliisipäällikön huoneeseen, matkalla kohtaat herra X:n... Mene poliisiaseman aulaan ja siellä olevasta yksöisovesta ja kalteri-ikkunalla varustetun oven luokse. Mene käytävän päässä olevasta vihreästä ovesta. Sytytä tuli kamiinaan ja sytytä soihdut järjestyksessä keskimmäinen, oikea, vasen eli 12, 13, 11. Taulusta putoaa ratas. Mene ottamaan se ja häivy huoneesta möröstä välittämättä. Palaa käytävää pitkin takaisin ja hoitele ällö ukko.

Mene taas kirjastoon, portaat ylös ja ovesta. Mene ylätasanteen toisessa päässä olevasta ovesta. Laske portaat alas crankilla, mene ylös ja laita ratas paikoilleen koneistoon. Ota shakkinappula ja hyppää ilmanvaihtokanavaan. Mene sinne missä Ben on sellissä. Palaa käytävään ja mene taas teräsovesta ja aukosta viemäriin. Mene tallennushuoneeseen ja tallenna. Ota mukaasi kunnon aseita, parannusvälineitä ja viimeinen shakkinappula. Mene sinne minne laitoit muut shakkinappulat. Taistele Williamia vastaan.

Laita viimeinen shakkinappula paikoilleen ja mene ovesta. Jatka matkaa Adan kanssa viemäriä pitkin. Ota tavaroita huoneesta ja laskeudu hissillä alas. Kun Leonia ammutaan, olet taas Ada vähän aikaa. Seuraa valkotakkista naista tikapuita ylös ja alas. Kun olet jutellut Annetten kanssa mene sillan yli ja tikapuut alas. Kun olet taas Leon mene toisella hissillä ylös ja hae huoneesta tavaroita. Mene takaisin hissillä alas ja ovesta. Mene vasemmalle ja ota syvennyksestä mitali, et tarvitse pientä avainta (small key). Mene viemäriä pitkin ja ovesta. Nouse tasanteelle ja mene ovesta. Käytä hanarattia ja mene sillan yli. Käytä hanarattia uudelleen niin että silta liikkuu takaisin alkuperäiselle paikalleen. Ota tavaroita ja mene ovesta. Mene käytävää pitkin ja ovesta. Juokse Adan luokse paapottavaksi. Mene sillan yli ja vasemmalle hakemaan toinen mitali. Pysäytä tuuletin hanaratin avulla, juokse tuuletuskanavan läpi ja mene tikapuut alas. Mene vesiputouksen luokse ja aseta mitalit paikoilleen. Mene ovesta ja eteenpäin. Kutsu vaunu takaisin ja mene sillä Umbrellan tehtaalle.

Sytytä raketti sytkärillä ja ota avain. Mene ovesta ja käytäviä pitkin ja tikapuita ylös. Ota tavarat huoneesta ja mene ulos ovesta. Mene pikkuhissillä alas ja ovesta. Ota kimalteleva avain ja ammu ukko. Palaa Adan luokse ja käytä avainta paneeliin. Tallenna ja ota parannustarvikkeita mukaan! Menkää ulos ison hissitasanteen luokse. Käännä katkaisinta. Mene ulos tappelemaan Williamin kanssa - vastus on tosi kova tällä kertaa!! Mene Adan luo ja jätä Ada. Kiipeä hissin ulkopuolella tasanteelle ja hyppää ilmanvaihtokanavaan. Mene vasemmalle ovesta. Työnnä laatikko keskelle hissiä ja mene hissillä alas. Työnnä loota pois hissistä ja vasemmalla olevan käytävän päähän (kannattaa tsekata paikat etukäteen) muiden laatikoiden luokse. Mene toisella hissillä alas, tapa lickerit ja käännä tasanteen päässä olevaa katkaisinta. Palaa ylös sinne kohtaan minne putosit ilmanvaihtokanavasta. Mene isoon hissiin.

Mene oikealle ja ovesta. Mene sinisellä merkitylle East arealle. Mene kylmälabraan ja ota fuse case ja anna se robottikädelle. Ota main fuse ja vie se paikoilleen keskipisteeseen. Mene nyt punaisella merkitylle west arealle ja käytävän päähän. Ammu zombit ja ota tavarat. Hyppää ilmanvaithokanavaan, tapa lickerit ja ota ammukset kaapista. Palaa käytävään ja avaa iso työntöovi. Tapa kasvit tulella ja mene ovesta. Tapa kolmaskin kasvi ja mene tikapuut alas ja ovesta. Tapa lickerit ja ota herbit. Mene monitorihuoneeseen. Jatka eteenpäin ja mene labraan. Ota lokerosta magnumin osat ja välkkyvä avain isosta huoneesta. Mene limakäytävän päässä olevasta ovesta ja tapa jättihyönteinen sekä tietsikan näppiksen pöpöt. Loggaudu koneelle sanalla GUEST.

Palaa takaisin sinne missä siirtelit laatikon muiden viereen. Tapaat matkalla Annetten ja jonkun muun... Kiipeä laatikoita pitkin ylös ja mene ovesta. Juokse tasanteen toiseen päähän ja hyvästele Ada. Ota välkkyvä avain Adan vierestä. Palaa isolla hissillä ylös ja mene ovesta josta et ole aiemmin mennyt. Kun Sherry on mukanasi käytä master keytä hissin peräseinällä olevaan paneeliin. Juokse junassa sen peräosaan. Ota avain, järjestä tavarasi ja tallenna! Ota mukaasi parhaat aseet ja parannusvälineitä ja jätä YKSI tyhjä paikka. Palaa Sherryn luokse ja mene junasta ulos. Mene oikealla olevasta ovesta, nouse portaat ylös ja alas. Mene suoraan eteenpäin, paina nappulaa ja ota kaksi plugia. Mene ylikulkusillan ali ja ovesta. Juokse eteenpäin ja laita plugit paikoilleen. Juoksentele ympäriinsä ja ammuskele välillä pikku ukkelia... Älä menetä toivoasi, sillä saat raketinheittimen! Juokse sen luokse JA ota se käyttöön. Sano herra X:lle "game over" ja ammu!! Palaa junan luokse rappuja pitkin, ammu zombit (ÄLÄ raketinheittimellä, tarvitse vielä sitä yhtä kutia) ja mene junan etuosan viereen ja paina nappia - portti junan edessä aukeaa. Mene veturiin ja laita juna liikkeelle!

Mene junan peräosaa kohti ja taistele Williamin kanssa (käytä nyt se raketinheittimen vika ammus)... Ja katso upea loppuvideo!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti